Warzone, but if one of us dies we all LOSE... *BEST CHALLENGE EVER*
16:05
686,551
Reddit
💪 BECOME A MEMBER ON MOBILE - irbin.infojoin
✅ BE SURE TO LIKE, SUBSCRIBE, AND TURN ON NOTIFICATIONS!!!
👊 SUPPORT A CREATOR CODE: CouRageJD
🔜 NEW MERCHANDISE SOON - t.co/dnPAouB1IV?amp=1
📲 FOLLOW MY OTHER SOCIAL MEDIAS:
🐦 Twitter.com/CouRageJD
📷 Instagram.com/CouRageJD
📘 Facebook.com/CouRageJD
📸 Snapchat: CouRageJD
🎮 PSN: ayy_CouRage
🎮 XBL: ayy CouRage
🎥 Sub to Smii7y: irbin.info
🎥 Sub to Marcel: irbin.info
🎥 Sub to Lupo: irbin.info/both/NF0LEQ2abMr0PAX3cfkAMg
⌨️ Edited by Swpah. Follow him here:
Twitter.com/Swpah
🖥 Thumbnail by Seso. Follow him here:
twitter.com/SesoHQ
Mtn Dew Amp Game Fuel is a beverage designed to give you an edge with ingredients that have been shown improve accuracy and alertness. For more information check out GameFuel.com
Checkout my entire stream setup on Amazon! www.amazon.com/shop/courage
MY PC: nzxt.co/CouragePC
MY HEADSET: load.gg/CourageRazer
Use code "Courage" for discounts on the following products!
SCUF - 5% off - SCUFGaming.com
#CouRage #Warzone #ModernWarfare

نظر
  • CouRage
    CouRage

    Drop a like on the video if you can't believe how this ended!

    • Elijah Cortes
      Elijah Cortes

      this is old but the weakness killed me LMAO

    • fire god6
      fire god6

      Ur vids are the best btw can I play wit u and Marcel my name is greengoblin4455

    • Daniel Womble
      Daniel Womble

      @PinkishMender 65 true this man is salty cause courage is better

    • GONK DROID9006
      GONK DROID9006

      CouRage I wish I hade friends like you, well I did but there in a different country now

    • MaddoggGaming
      MaddoggGaming

      This was a great video I loved watching it

  • DGKoop
    DGKoop

    Lupo fits this perfect

  • Henly J
    Henly J

    Why doesn’t this helicopter have doors “Its a jeep”

  • Smith Gaming
    Smith Gaming

    This is how Joe Biden is gonna be as our president

  • Parker Pactanac
    Parker Pactanac

    Amazing video

  • Warzone Tutorials
    Warzone Tutorials

    I live in Australia my birthday is 4 of july

  • z3pt gamimg
    z3pt gamimg

    Do another protect the president but use the 3 people use the default loadout

  • Ako!
    Ako!

    Us knowing that jack looked up what happened on independence day

  • connor maiklem
    connor maiklem

    This is literally the dumbest vid I have ever watched

  • Jared Campbell
    Jared Campbell

    "Oh no he's staring at the bullets again"

  • Jonas Stephan
    Jonas Stephan

    The best beginning of a video EVERRRR🔥🔥🔥

  • Jigu360 Vlogs
    Jigu360 Vlogs

    ok Jake knows his history

  • benjamin
    benjamin

    Since its protect the president a question came upon my head of the president's always say the land of the free but what's free?

  • WDGJacksn Jones
    WDGJacksn Jones

    Number one word on the video is MRPRESIDENT.

  • Edward Whitfield
    Edward Whitfield

    That was the funniest #! #@! Ever

  • Jjalpha66 6
    Jjalpha66 6

    The intro tho

  • No Lights
    No Lights

    Mr. President going to get impeached when he gets back bc he didn't find his coca cola

  • Don't Name It
    Don't Name It

    8:23 *kittenslayer has started playing World of Warcraft*

  • David Ramirez Jr.
    David Ramirez Jr.

    Marcel’s weaknesses I’m dead😂😂

  • Elijah Robinson
    Elijah Robinson

    Good stuff courage

  • Parkourer 72
    Parkourer 72

    God bless y’all! The Lord is always by your side no matter what!!!!

  • Aiden Adams
    Aiden Adams

    *if Biden gets president*

  • john blaze
    john blaze

    Jack is so close to 3mil

  • Bruh
    Bruh

    The intro is sick as hell

  • Audric Mupenzi
    Audric Mupenzi

    more of this please

  • Nicky Shaver
    Nicky Shaver

    That intro was like a trailer to a movie I loved it

  • Piggy Snyper
    Piggy Snyper

    Is it just me that Dr. Lupo should have said, "America, F*** Ya"

  • Vaibhav Yerandikar
    Vaibhav Yerandikar

    Without a doubt, The BEST gaming video i have ever seen😂😍

  • Ricky Frum
    Ricky Frum

    Omg 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Noah Clark
    Noah Clark

    Was lupo playing Joe biden😂😂

  • Nathen Pierce
    Nathen Pierce

    Best intros ever

  • Jim Beam
    Jim Beam

    Best video they ever did

  • XMalkyrion _
    XMalkyrion _

    "Team wipe mr president"

  • Jay Benson
    Jay Benson

    I think Lupo is playing joe biden he’s stuttering a bit.

  • GamerCole
    GamerCole

    lol

  • Blizzy Ninja
    Blizzy Ninja

    Everytime i hear drlupo in his country impression makes me laugh

  • zSSHOLLE GAMESz
    zSSHOLLE GAMESz

    When I saw the weakness and strength I could not stop laughing 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Corbeanie _
    Corbeanie _

    Lupo sounds like Rick Sanchez but has a clear throat

  • Steven Rogers
    Steven Rogers

    This is hands down the funniest fucking videos I've seen from Courage! The fact that they're pretending Dr Lupo is the president is hilarious and he's funny as hell! Please do another video like this!!!!

  • Sire The Great
    Sire The Great

    That shit was toooo funny good video

  • Gabriel Hall
    Gabriel Hall

    lol tight doorways

  • Baldwin Beats
    Baldwin Beats

    You and Marcel had mentioned needing a hunter for a new "The Hunting" series in Minecraft. Dr. Lupo is a legend and I think he would be great for the job.

  • Jack Foad
    Jack Foad

    Challenge: Fists Only, can only Melee, but can't use melee weapons

  • Jeremy Cutler
    Jeremy Cutler

    Watching this brought me back to Fortnite memories

  • SL
    SL

    lol the "president" reminds me of someone in the 2000s

  • Pavan Hackett
    Pavan Hackett

    Tight doors 😂

  • Donut lord
    Donut lord

    he put him self as weaknesses is girl and tight door ways

  • Gaige C.
    Gaige C.

    Uh ok I liked that one chest challenge

  • Kramberry97
    Kramberry97

    Do a game without spending a single dollar

  • Tate Rollins
    Tate Rollins

    I watched this on drs stream

  • Connor Kingsley
    Connor Kingsley

    Where do i buy this movie?

  • Zary Soze
    Zary Soze

    Courages speech gave me literal chills

  • Logan Ormand
    Logan Ormand

    Create a game mode for this

  • holy
    holy

    Lupo for prez

  • William Hodgson
    William Hodgson

    This editor is insane

  • Ozzy Sancho
    Ozzy Sancho

    This is so funny 😂💀

  • BIG SLEEPY
    BIG SLEEPY

    I thought if one dies they all lose? 🤔

  • Timothy Sutton
    Timothy Sutton

    The beginning was so clean

  • Skeleton_Boyy132
    Skeleton_Boyy132

    Laughing so hard I’m crying when you were showing weaknesses and strengths

  • Dayton Mucha
    Dayton Mucha

    This is literally the best vid I’ve watched all month

  • Dayton Mucha
    Dayton Mucha

    2:23 I might have just cried a little bit

  • Garrett
    Garrett

    bro courages strengths got me dying

  • forgoxxten
    forgoxxten

    Whos courage’s editor? Props to him

  • Henry Herdman
    Henry Herdman

    freedom pants??? lmao

  • Isaiah P.
    Isaiah P.

    Weaknesses: tight doorways 😂

  • Arran Litster
    Arran Litster

    You are banging these recent vids

  • JAIKS
    JAIKS

    Crazy ass players 😂😂😂

  • TZIN BAK
    TZIN BAK

    I’m not a double agent sir 😂😂😂he said that so fast lol 😂

  • mike doherty
    mike doherty

    this is the dumbest shit ever omg

  • mike doherty
    mike doherty

    should've changed all pics to stealth audio setting

  • mike doherty
    mike doherty

    Dr Lupo is a better president than Trump

  • ObeyRefill
    ObeyRefill

    It’s just so entertaining when grown men act like children I love it😂

  • Alfie_x10
    Alfie_x10

    Your editor is actually insane that was fricking intense

  • this_is _wolfie_03
    this_is _wolfie_03

    4:45 drlupo omost sounds like Rick😂😂

  • Giggles Gaming
    Giggles Gaming

    "The American way to fight is not to hide. It's to face my enemies head on!" I felt that

  • Ethan Trudeau
    Ethan Trudeau

    This is one of the best videos of all time

  • César Andrés
    César Andrés

    THE BEST OF THE BEST CHALLENGE VIDEO EVEER! EPIC MOMENT!

  • Lil Cap
    Lil Cap

    this could be a trailer😂😂😂

  • Joseph Holligan
    Joseph Holligan

    inverted setting i watched that video hahahahahaha

  • Xander Gillenwaters
    Xander Gillenwaters

    This is the CoD I've always wanted lmao

  • Muha Alhmoud
    Muha Alhmoud

    Well that pretty much sums america ... now that we’ve killed everyone we’ll fix their roads 🙃 rings any bell 🇯🇵

  • Cason Fox
    Cason Fox

    Lupo pretending to be president is basically joe biden

  • Jeremy Landrum
    Jeremy Landrum

    we need more of these!!!

  • Spencer Crowe
    Spencer Crowe

    LUPO WITH DA KNIFEEE

  • robert shaffer
    robert shaffer

    I laughed so hard the entire time. He said I have a butter knife omg that killed me. 🤣🤣

  • Seby Gomez
    Seby Gomez

    Why do i feel like Lupo got inspiration for his role from joe biden😂😂

  • Nico N
    Nico N

    Who would have thought game play of CoD could feel like a low budget movie? This was great lmao

  • Prince
    Prince

    Best fucking intro

  • PunMasters
    PunMasters

    Misleading title, the first minute you said it was protect the president.

  • Nolan Comer
    Nolan Comer

    Im telling my kids this was the movie Olympus Has Fallen

  • Madmanc 77
    Madmanc 77

    Absolutely brilliant, the best video in awhile, you must do more of these plz

  • aiden Winter
    aiden Winter

    Funny as fuck 😂

  • ggman1445
    ggman1445

    Lupo is the best president. DR LUPO FOR PRESIDENT

  • DlineJosh
    DlineJosh

    The most American Video I’ve seen so far

  • samuel alemayehu
    samuel alemayehu

    i love how everything is American even the weapons

  • John Vela jr
    John Vela jr

    Just subbed and turned on notifications👍👍just started watching but loving the content

  • Kieran Oconnor
    Kieran Oconnor

    Is drlupos second name president because they kept saying me president

  • Brandon is noob -_-
    Brandon is noob -_-

    The intro was 🔥🔥🔥

  • mdalekid0303
    mdalekid0303

    The fact there wasn't a Trump impression makes me sad

  • mdalekid0303
    mdalekid0303

    Title makes it sound like if ANY one of them dies they all lose. But it's if a specific person dies then they lose